Invalid!

Min kropp lider av en hel del träningsvärk idag. Stenhårt gym i två dagar i rad är inte riktigt vad min kropp var van vid eftersom jag knappt har tränat något sen i december. Men detta ska det bli ändring på, träning i dag, i morgon och på fredag sen är det vila en dag eller två. Iallafall från vikterna. Men Cardion kan man ju inte få för mycket av! Spinningpass ikväll! :D

Jag smsade Anna förut för att kolla hur hon mådde efter igår.
"Jag är helt invalid, jag har ont precis överallt. Men jag längtar redan till nästa köttarpass!;)"

Äntligen har jag fått en träningskompis med lite power i till skillnad från dehär här hemma som kommer med ena bortförklaringen efter den andra! :P

You dont get it by wishing it,
You don't get it by thinking it.
You'll get it by doing it!



En kopp te i magen så blir det promenad med Bellsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0