Jag har bestämt mig!

Jag måste försöka få mig mer vänner. Vänner som delar mitt intresse. Vänner att bolla träningsidéer med, kosten, motivation och triggande! För så fort man klickar upp en bild på facebook, alla de 5758 bloggar jag läser eller googlar upp en bild på en välträänad och grym tjej så blir man dumförklarad. "De där är inte snyggt, inget kvinnligt, en tjej ska ha lite att klämma på, det är äckligt, de är manligt" osv osv..
Kom in i matchen nu folkens, det är faktiskt 2012!

Den enda kompisen jag har som triggar och peppar mig och förstår mina intressen, min syn på kropp och mina mål är nästan 20 år äldre och bor ännu många fler mil härifrån.. Men tack för kvällens pepptalk, Jörgen. Guld värt! ♥ 

Har även motivationsboostat mig själv ikväll med recept och kostupplägg osv. Så när nästa lön kommer är det jag som beställer massa essenser och sötningsmedel! Här ska testas! :) Gud vad jag längtar, jag har bestämt mig nu, har jag inte det? Jo, tre ägg är kokade, proteinshaken står i kylen, laddad och klar och celciusen står vid sängen. Det luktar morgoncardio! Dock hör jag redan nu att regnet smattrar mot fönstret.. MEN NEJ! nu jävlar!

Så dags att nanna kudden. Och bara för att jag har jävlar anamma i mig ikväll så ska jag irritera er "tvärtemotare" extra mycket! Puss å gonatt för fan!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0