Kat Von D - troligtvis værldens snyggaste tjej!

Jag kan inte førstå att jag aldrig ska få træna fullt ut. Nu ær jag sjuk oxå! Hostar som en gnu! Till råga på allt får jag mina Stackers idag. Får jag prova dess effekt? Nej. Jækligt sugen på att hoppa upp på løpbandet eller sitta på cykeln med dom i kroppen. Ska man våga riskera? Jag behøver ju inte køra fullt ut? Det få nog bli en tur till gymmet sen. En liten en. En lugn en. Yeah Right!

Jag ær otroligt sugen på att både tatuera och pierca mig igen. Jag ska ju enligt planerat tatuera mig nu den 29e och igår var jag in på Rommerike tattoo og Piercing och frågade om dom hade någon drop in-piercing, men dessverre. Annars hade det nog suttit i en stav nu! Kanske lika bra, må spare litt penger da! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0