Lediga sunda dagar!

Vaknade upp utvilad i morse! Efter 9½ timmas jobb igår var det underbart att dra på sig mjukisbyxorna och dra sig hem mot sängen. Sov som en död sten genom hela natten och vaknade 11 timmar senare!

Idag är det vårväder. 5 plusgrader och strålande sol ute och jag har precis ätit frukost. Stekta champinjoner, kokt ägg, turkisk yoghurt och citronvatten. Medans "den andra tjejen i huset" gjorde spagetti, bacon och drack Cola till, kände jag mig ganska stolt över mig själv. Det känns som jag är påväg i rätt riktning. "Den tredje tjejen i huset" knör ner sig i soffan med en godispåse och frågar om jag vill ha.. "nejtack"! Jag är verkligen påväg i rätt riktning!!




Gymet är planerat idag
. Och inte en halvtimme, inte en timme. Utan den tid de tar. Mitt mål idag när jag är utvilad och har ätit bra är minst en halvtimme på bandet. Efter det får det bli en genomkörare av kroppen. Inte rumpa och ben dock, de fixar Cecilie så bra själv så! Jisses min rövabete!


Nu ska ja fixa mig lite proteingröt, hoppa i duschen och dra in till Jessheim för en kaffe med Emil innan det blir gymet. 
Hahaha, vilken hycklare jag är! Vi ska försöka få tag i en semla, det är ju trotts allt Fettisdagen! Men sen blir det gymet :P 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0