Min kropp skälver

Åh, vad jag älskar mina lediga dagar! Speciellt när jag är fullproppad med inspiration för mina mål! Jag har bara ätit bra mat idag. Även frukost och mellanmål som jag annars aldrig äter! Och mina två och en halv timme på gymmet gick strålande. Löpbanden var upptagna i börjar så jag stod 40 minuter på crosstrainern i riktigt bra tempo.



Men jag ska erkänna. Egentligen hatar jag folk som bara står och slötrampar medans de läser en tidning (helst en skvallerblaska!!) men idag var jag det folket. Jag tycker det är extremt jäkla urtråkigt att tillbringa tid på crosstrainern så jag gick faktiskt ut i bilen och hämtade senaste numret av BODY, pluggade in lurarna och började spinna på. Och VIPS var 20 minuter förbukade, bara sådär :) Men jag tycker dock det ser väldigt nonchallant ut och jag stod faktiskt och skämdes, men jag tränade iaf :P  
Avslutade cardiopasset med 10 minuters löpning när jag ändå hade flåset uppe. Jag måste nog lugna ner mig lite med löpningen, mina benhinnor säger snart upp sig :/

 


Sjukt bra gympass också, min kropp skälver :D Och jädrar anåda vad jag älskar mina stacker och celciusar! Utan dom vore de fasen inte lätt alltså. Och jag läste idag att tjejer som inte går på P-piller får ut 70% mer av träningen än de som inte gör det.. Inte konstigt att jag är så stor:P Så det är min ursäkt att använda mina preparat ;)


Nu ska det göras omelett och hoppa in i duschen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0