Nydelig dag!

Jag har haft sprudlande energi hela dagen idag! Jag tror dom flesta tycker att det är ganska irriterande när jag springer runt 23.00 en torsdagkväll och gör dips på stolarna, gör ett och annat sparringsförsök med grabbarna, chins i flygplansluckorna och situps i compartment 2 (idag gjorde jag 150 x3!!) men jag kan inte hjälpa det! Hellre det än att vara sur och ledsen, visst? Jag blir så när jag dricker två Celsius och tar en stacker om dagarna, jag blir helt vild, pigg och glad! :D Är beroende av den skiten. Bra skit dock!


Så, ja det har vart en nästan helt perfekt dag idag. Saknas något ikväll när jag är ensam., Annars är ja lycklig! :) Så nu ska jag uppdatera mig lite i träningsvärlden innan jag tar natten. I morgon är de morgonpromenad och PTtimme innan jobb! :D




PEPP PEPP PEPP! Stolt av mig själv idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0