Rush in i väggen...

Jag visste att det skulle blir såhär. Jag har jobbat och tränat i ETT i tre veckor. Jobbat fem dagar, ledig en, jobba tre, ledig en, jobbat fem, ledig en. Och tränat som en tok och inte hunnit äta ordentligt eller prioriterat bort sömnen. Jag var helt slut på jobbet idag orkade inte ett förbannade dugg efter tre timmars sömn, knappt någon mat och morgonträning.. Så jag fick gå hem efter två och en halv timma! Tur att man är känt med supervisern som vet vad man pratar om och som förstår en..

Jag har en tendens att Rusha så in i helvete tills de säger PANG och huvudet sitter som en smäck i väggen. Då är jag död en dag eller två. Sen när jag fått tillbaka lite energi ställer jag mig upp fort som attan och rushar i si sådär en vecka tills jag sitter i väggen igen. Bra liv va.. Doktorn vet vad han pratar om ibland.
"Finn ett sätt att stressa ner, förbättra matvanorna och ah inte så höga krav på dig själv"

De sistnämnda kommer jag aldrig bli av med. Och det klingar ju bra med att min kropp aldrig får vila och återhämta sig vilket leder till 0 resultat, vilket leder till mer stress och prestationsångest.. Hmm.




Så ikväll ligger vi i soffan och smuttar på ett glas vin till saga om de två tornen. Har ätit grymt mycket mat idag känns det som då magen står rätt ut så det blir nog en kvällspromenad senare..

I morgon hoppas jag på att vara fit for fight igen! Men just nu är det bara skit...

Kommentarer
Postat av: Jugge

Jag har sett hur du tränar och jobbar nu under en tid. Du är jätteduktig, men du måste faktiskt låta kroppen vila! Ät orentligt om dagen, sov ordentligt om natten, ha minst en vilodag i veckan osv. Då ser du ju snabbare resultat och det kanske kan vara bra för din självkänsla och din prestationångest?



Kram gumman, jag är imponerad av dig och du är jätteduktig! <3

2012-02-24 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0