sex och en halv timmes sömn på tre nätter..

Jösses, det här är den sista veckan i mitt liv tror jag. Känns som om jag dör när dom helst!

Efter jobbet igår styrde jag framvagnen mot Sverige, första stoppet skulle va hos mamma men det blev en snabb vända ner i diket och upp igen. Jag somnade bakom ratten. Och idag ska vi åka mellan 80 och 90 mil. Med start om en halvtimme. Undrar hur många vändor det blir i diket idag när jag har sovit i sex och en halv timme sen i söndags! Jag kan helt enkelt inte somna! Jag och lillebror satte på en film igår som jag somnade direkt till. Vaknade dock två timmar senare och var dödstrött och törstig men jag kunde verkligen inte sova! Och sjuk har jag blivit i samma veva också!
Jag har precis klämt i mig en tallrik gröt med det nya proteinet med persika/mango-smak. Jätttttttegott! Ännu godare än med whey 100 Jordgubben :D 
Så nu ska jag göra frukost till Fia som kommer vara ett åskmoln när jag väcker henne! Och koka kaffe. Massor av kaffe. De kommer behövas!


Åsså går de inte ladda upp nån bild heller.. Neheeepppp

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej, du vet att det är olagligt att köra sådär trött, klassas som att vara full om polisen hade sett dig i diket eller på nån kontroll. Dessutom ska du kanske tänka på att du kanske inte har turen att hamna i diket nästa gång, utan under en mötande lastbil och då blir du inte så gammal, skärpa dig borde du. :)

2012-02-29 @ 18:44:21
Postat av: Sigurdsson

Hej Sanna! jo, jag vet det, som tur var hade jag lite før lite luft i høger framdæck så den drar lite till høger hela tiden:P Haha, næ det ær kanske inte okej att vara så nochallant med så allvarliga grejer men du vet vad man sæger "Såhær i efterhand kan man ju skratta åt de.." Men ja ska skærpa mig med detta. Den værsta kørningen ær gjord nu, tack før din omtanke =)

2012-03-02 @ 07:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0