Shape me up!

De kunde ju bara bli sämre igår? Och det blev det. Sista tre timmarna på jobbet var förjävliga. Jag har träffat min tvillingsjäl, vi är precis lika envisa, långsinta och lättretliga och jobbade samtidigt igår.. Ibland hatar jag mig själv. Att jag ska ta åt mig av allt ont som sker och att jag ska vara så "svartsjuk" Också såg jag något så sant på facebook. men jag la till sista meningen själv, då den säkerligen passar in mest på mig..

svartsjuka är inte brist på förtroende utan ett tecken på kärlek. Eller ren egoism, välj själv vilken din bortförklaring är...

Nåväl, idag är det en ny dag. Även idag är jag lite irriterad på mig själv då jag bokade ett Elixia shape-pass 10,45.. Skönt när det är över men störande innan man är där. Så jag ska slänga i mig en Celsius, en stacker och dra iväg så jag hinner löpa lite innan det är dags för 30 min core!

Läsa nya BODY så man får lite motivation oxå ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0