Sitta vaken halva natten...

...ensam är inte bra för tankegångarna. Jag hatar att vara ensam. Det finns lixom inte i min värld. Inte på nätterna när ingen annan är vaken. Och det som kan vara så jäkla skönt när man väljer själv kan vara så besvärande tungt när man måste.
Vara.
Ensam.
Inga filmkvällar i världen kan radera faktumet att sängen gapar stort och tomt mot mig när jag kommer hem. Den behöver inta vara fylld med pengar, makt och charm..
Men lite värme, ömhet och längtan hade inte suttit fel...

Därför sover jag i soffan med teven på med volym så jag bara hör att någon pratar.
Klockan står på 09 och Celsiusen står laddad på soffbordet. Hejja





Jag är så snossjuk och jag saknar mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: G

Hejja deg, lille venn :)

2012-02-24 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0