Sjuk træning klockan 23!

Emma har varit duktig och vældigt smart idag. Hon loggade in på sin anvændare på proteinbutiken.se och bestællde protein, shaker och ett træningslinne før pengar som hon inte har egentligen. Stolt øver sig sjælv! Mærk ironin.

Det blev en liten utgång igår. Ångrade det nær jag åkte på jobb idag. Och vilken tur sen att jag tog extrapass idag før annars hade det blivit en idag oxå. En vild sådan! Men istællet går jag upp i ottan, drar och trænar ett sjuhelsikes pass och sen lagar mat till gutta på jobbet. (Nej ingen særskild anledning, jag ska bara bevisa att jag faktiskt kan laga riktig mat. Dom tror mig inte riktigt nær dom ser mina matlådor med tonfiskrøror, proteingrøt, shakes osv) så det blir Potatisgratæng, mozzarellafyllda ælgfærsbiffar och min berømda sallad med pinjenøtter och fetaost. Fan ta den som klagar sen! ;)
(pestofylld kyckling)
Jag har suttit och glinat igenom boxningsmatch efter boxningsmatch i pauserna ikvæll och har byggt upp ett jækla træningssug! Hoppar och studsar som en tok och jobbar som aldrig førr. Sen kom primera-flyget in från Las Palmas med næstan 4 ton bag. Christian agerade min PT under de 30 minuterna. Sen hade jag inte så mycket træningssug længre. Jæklar vad jag fick jobba, slænga tunga bag, 15 armhævningar, kasta bag, 40 situps med tungbag i hænderna, kasta bag... Helsike alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0