Slappa, sladdriga och feta lår?

Vilken morgon! Min personliga tränare måste tycka att jag har verkligen har sladdriga feta lår. Varenda PT-timme jag har med henne så bokstavligen DÖDAR hon mina ben! Jag har knappt blivit av med min träningsvärk förrän de ska vibrera igen! Men det blir väl bra resultat i slutändan tänker jag. Bara jag får hålla mig frisk ett tag nu!





Nu har det imundigats en protteshake och en sallad. Så blir det dusch och jobb etterpå! Är lycklig idag, hade en bra dag och en bra kväll igår och en helt okej morgon idag.. i morgon är jag ledig och den dagen går nog i träningens tecken med massor av pass! 3-4 iaf!

Åh jag längtar tills mitt nya protein kommer! Längtar efter Persika/mango och det nya träningslinnet! Och nu fick jag tips om den absolut bästa fettförbrännaren som jag och Henning är mäkta sugen på att beställa! En jäkla tur att jag har jobbat såpass mycket övertid och extrapass denna månaden för pengar går det åt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0