Smil til livet ditt!

..det gör jag ikväll. Precis blivit ensam för kvällen och bara för att det är fredag så unnar jag mig en öl, en av de goaste! Samtidigt som jag har vräkt i mig ett smörgåspaket och mina lår skakar fortfarande! Men har iaf fått tränat. Mina lår kommer vibrera i morgon på gymmet!

Ska även göra en bodyscan i morgon. Så man får veta fett%, muslkel% osv. Anar att jag kommer bli aningen deprimerad..MEN de är bara att jobba på! För i nästa stund är jag påväg till Svedala för fika. Evelinasnuttan ska baka pollykaka och bjuda mig på. Ska även hämta upp mitt nya protein :D:D

Så tills dess smuttar ja på min ljusa Norrlands och vilar ögonen på min älskling Heath Ledger! Haft en riktigt riktigt bra kväll ;D




Smile to your life, and it will smile back at you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0