Tillbaka!

Åh jag har varit så sjuk så sjuk men nu børjar det bli bættre! Bara lite snuvig idag så efter jobbet ska jag dra en svæng till gymmet tænkte jag.. Så jag får prova de nya stackers! ;)

Det har varit en underbar dag idag hittils. Jag ær pigg och go och hade en minst sagt bra start på dagen!
Men i morgon kommer det nog inte bli lika underbart. Alla hjærtans dag och jag firar ensam før førsta gången på 6 år. Kænns konstigt och ensamt nær ingen kommer med rosor och presenter och sæger de tre orden.. Men man får væl gøra det bæsta av situationen? Det får væl bli mys med mina tjejer istællet! :)

Nøjer mig med sånthær istællet ;)
Pain is my friend, it makes me feel.
Pain lets me know who I am, and how far I can go.
At the end of pain is success...

Kommentarer
Postat av: Nico

Satan vilken kropp hon hade! =)

Ja han med, förvisso! :P

2012-02-13 @ 16:02:21
Postat av: Sigurdsson

Men trooor du ?? :D

2012-02-15 @ 11:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0