Underbar dag, underbart liv!

Efter att endast sovit två och en halv timme drog jag upp i morse och drog på en timmes spinning! Efter en celsius och en stackertablett så går nästan benen av sig själv medans svetten sprutar. Och jag fullkomligt älskar det! Det var då inte svårt att köra ett ordentligt rygg,arm och bålpass efteråt. 5x3 med rockeringen!
Sämre blir det inte heller av att det är +1 ute och strålande solsken! :D Det kan lixom bara bli sämre idag!



Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning för ett 9 timmarspass på jobbet.. Det kan inte bli så mycket bättre!? :P
Ja, jag är så himla glad idag, syns det?? Tom Alla hjärtans dag blev en hit. Nog för att jag har världens bästa arbetskamerater! :D


Så i med lite tonfisk och keso så kör vi igen?! :D
Ha en förbannat jäkla bra dag allihop! Hoppas det är bra med er där ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0