Underbar dag!

Tänk vad lite vila kan göra!  Jag har sovit 10 timmar och vaknar upp (inte pigg som en lärka) men pigg och glad, knäpper en celcius och startar datorn (naturligtvis). Det är underbart väder och jag ska ta en rejäl morgonpromenad! Vågade mig på en "formbild" idag som de så häftigt heter. Blev ännu gladare!! Första gången sen i sommras som jag ser resultat till de bättre! Blev så himla glad, peppad och motiverad! :)

Inte mycket för världen, men mycket för mig. Tålamod är en fiskares bästa vän och jag är en värdelös fiskare därför blir varje litet resultat en lycka för mig! Och jag lägger inte ut för er skull då jag vet att det faktiskt inte är bra än. Men jag lägger ut för mig själv :)

 






Tänk om jag hade haft isbroddar under mina skor! Då hade det varitmycket lättar att göra av med lite energi nu på morgonpromenaden! För det är verkligen sviiiiiinhalkigt! Men jäklar jag ska knata! På med musiken bara:D

Ha en fin morgon, älskade!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tilda

Meeen guuuud, vcad flink du har vart! Jag går då inte breve dig i sommar ;)Puss på dig jenta!

2012-02-24 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0