Spinning!!!

Nej det blev ingen träning idag. Det blev hopp i duschen på direkten efter jobbet för mina flickor skulle bjuda mig på Egon! Världens bästa!
Pepperstek med stekte grönsaker och flötegratinerte poteter till de. Och till dessert; Banana Split och en Mojito! Är det alla hjärtansdag-firande så är det! Finns en anledning till att jag bokade ett spinningpass 06.30 i morgon bitti.. :P Deilig da!:)




Kvällen här har spenderats med att göra matlådor till kommande två dagar. Wokade grönsaker med frästa kräftstjärtar och tuskisk youghurt! Jag säger det igen, det är inte klokt vad jag är bra på att laga mat!! :)


Eftersom jag är så fruktansvärt morgontrött så har jag redan gjort i ordning för spinningpasset. Stackers står på diskbänken, mammas hemmagjorda fiberbröd är smörade och ligger väl inpackat i kylen, proteinshaken är blandad och Celsiusen ligger på kylning! Det är bara att stå upp och sätta sig i bilen när klockan ringer! Sen hem och dänga huvudet i kudden igen tills man börjar jobba! ;)

Önsker dere en god kveld för här skal soves;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0