Shoppingtips från mig till er till mig igen :)

Jag skulle så gärna vilja skita pengar! Verkligen. I en månad eller två. Ja skulle skita dygnet runt samtidigt som jag har laptopen i knät och betäller hem massa massa grejer!

Proteinbutiken har ju crazy weekend nu i helgen på massa gott protein som jag sååååå gärna skulle vilja ha! Whey complete, 1 kgs för 169 :- Persika/mango, jordgubb/banan eller citron för mig som avgudar citrus. Har ja pengar? Nä!

Sen har ju Dcore 20% rabatt på sina damkläder vilka jag också mer än gääääärna skulle vilja ha! Speciellt shortsen för 229:-. Tänk vad skönt i sommar när man tar promenden, löpturen eller bara "är" Sen har jag hört att det är "garanterad nice-ass-look" i dom också ;) Har ja pengar? Nä!






Och gymgrossisten har 20% rabatt på Star nutrition-produkterna och kostexperten 42 jävla % på female protein + shaker.. Har jag pengar? Nä!

Så nu har ni fått lite shoppingtips, så gå in och handla. Men på ett villkor, köp med lite till mig. Helt ärligt, skulle göra vad som helst för att få spendera lite på dessa hemsidorna! - Surprise me! :D




Nu ska de sovas för i morgon bitti vankas första PT-timmen sen i December.. Jag kommer nog till att dö! Fridens folkens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0