Jasså, du har tränat färdigt nu??

Det blev en riktig tur till Sverige igår. Jag satte mig i bilen vid halv tre, var hemma klockan elva. Sen blev det spontanutgång. Det var ju tänkt att jag skulle bli ordentlig med allt nu. Vara nykter och köra. Men jag blev så otroligt ölsugen när jag såg alla andra sitta och pimpa på sina öl så vi drog på krogen :)

Dock var det inte så himla kul som jag hade förväntat mig så jag kunde gott vart nykter. Men men, jag fick dansa iallafall! :)

Två vakter, på två olika ställen kläckte ungefär samma kommentar när jag visade upp leget.. "Jasså, du har tränat färdigt nu? Såg dig på Elixia förut.." Aldrig sett dom förut, helt okänt folk. Börjar de bli för mycket då? :P



Hämtade iallafall ut mitt paet från proteinbutiken igår!

Jättesmart shake från Adela Garcias serie, protein med citrus resp, persika/mangosmak och ett proteinbutiken-linne. Linnet har jag redan på mig;)

Så när jag har fått i mig mina proteinpannkakor och lite vätska så huvudet orkar jobba själv så drar jag till gymmet :D

MEN, jag har inge celsius kvar!!!! Va faan ska jag ta mig till!? Kommer inte kunna köpa förrän onsdag då det redan var stängt när jag åkte förbi igår! Åååh, typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0