Kroppen är inte helt okej

Jag känner mig fortfarande inte helt hundra. Sov till ett och har varit som en Zombie hela dagen. Bella får inte många promenader nu.. Ut och kissa sen in. Stackarn.

Dock ville Anna träna på kvällskvisten så jag slängde i mig en kopp grönt te och åkte till gymmet. Körde lite boxning, lite rumpa, lite rygg och lite mage innan jag åkte hem! Halsen svider och jag hostar, har någon konstig känsla ikroppen. Den hänger inte med riktigt, så det får bli att trycka i sig c-vitaminer, grönt te och kosttillskott nu så man kanske får va frisk tills man ska på jobb på onsdag. Bra sätt att tillbringa sin välbehövliga ledighet, ha?
Men har jag fått lunginflammation, då ska ja banne mig döda dig!
Behöver ingen mer anledning att vara borta från gymmet. Det är snart beach 12!!!


I morgon blir det inte mycket till cardio. Ska på pilates med Lady D i morgon bitti och det får vara nog sen. Skogpromenad kanske! :)


Man kan inte förlora den rätta, gör man de, är de bara tillfälligt, annars var de ändå inte rätt



Man glömmer att man trivs med livet ibland

När vi flydde från sanning, tid och besvär

för att ta måsten i andra hand



Och allt som vi sa då

Tänk att man kunde säga så

Vi snackade skit om alla vi kunde klandra

för att komma på att vi bara hade varandra

Det kunde varit några andra

Men det var vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0