Boxing igen?

Ja guuud vad jag är sugen på att ta upp boxningen igen! Det har jag varit länge från och till och ikväll känner jag ett såntdär riktigt sug efter sparrandet och att få nagga någon i ansiktet lite lätt för att sen ta ut sig till max i slutet av träningen! Så jäkla underbar känsla! Ikväll är det Thiago "the Pitbull" Alves som ger mig inspirationen. Jag vet att han är MMAare men jag har youtubat lite filmer och han är ju helt grym. 18-8-0. Alltså 18 vunna, 8 förlorade och 0 oavgjorda,




Jag har frågat lite folk runtomkring och även googlat lite men jag finner inget träningsställe nära Jessheim. Det enda som finns är väl i Oslo tänker jag. Och där är det väl svindyrt att få vara med! :( Får kanske nöja mig med Elixias boxningsklass två ggr i veckan, men jag vill ju ha riktig boxing!

Om det är någon som vet något så kan den ju hojta! Jag tar natten nu, i morgon är det en jäkla träningsdag efter att kvällens tvsällskap gjorde så jag nästan ramlade ihop av gråt..  Tack för de, kärring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0