Celsius - Guds Gåva

Så sant som det är skrivet. Celsius måste vara den bästa uppfunna drycken detta årtionde! Jädrar anåda vilket tryck det var på gymmet i morse. Först en tjugo minuters löptur på bandet (!) och sen bara kötta mage, ben och rygg! Det kommer nog kännas rejält i rygg och baksida lår i morgon, det var som det rök om musklerna! Underbar känsla, lycklig tjej :)

Magen värker givetvis lika mycket som igår, om inte mer men jag kände inget speciellt när jag tränade så det gick nog bra ändå. Jag vet att det nog inte är så smart men jag är tvungen, jag får banne mig krupp!


På måndag får vi reda på om vi får nya huset! Ett eget rum, badkar, dusch, tre öppna spisar, stor balkong, fast utomhus grill och kolla de här, de bästa EGEN INGÅNG TILL MITT RUM! Åh, jag hoppas hoppas hoppas, det skulle vara så välbehövligt just nu. Lite positivt bland all negativitet och smärta!



Åh, vad jag längtar efter sommaren!


Nu ska jag ta mig en kopp grönt te och en cigg innan jag tar kvällen framför teven. Har precis haft en liten allergisk reaktion efter att ha smakat på Fia och Hannas fruktsallad... Som innehöll KIWI!
Stod ute och skopade snö i halsen, gläsh!
Typiskt att man ska vara så jäkla glupsk jämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0