Dagsformen

HAHAHHAHA nä, de dröjer innan ni i får se på nån dagsformbild iaf! idag är den värdelös. Magen bara fortsätter att svälla och idag gör det ondast hittils! Om det bara kunde bli fredag så man kan boka operationstid! Jag är ruggit trött på denhär smärtan alltså. Idag har det gjort fruktansvärt ont och jobba! Speciellt när man sitter i såhär små flyg! :P




Jag har inte ett öre kvar på mina konton nu, inte till några ciggaretter, inte till någon mat. Och just ikväll blev jag himla sugen på stekt zucchini och min underbara köttfärssås! På onsdag ska jag åka till Sverige, då ska jag låna pengar så ska jag enbart köpa med mig nyttig bra mat. Efter operationen är det stenhårt igen!

Men nu är det natten för i morgon väntar ett gympass och några timmars jobb!

Gonatt mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0