Ett underart, helt okej liv

Nyår var helt galet ku. Marvelous! Jag träffade hur många som helst från "småskolan". Det kramades och nyårspussades och önskades gott nytt år så det stod härliga till. Jag och Madelene lämnade kalaset vid halv sju på morgonen, fick poliseskort sista biten hem, mumsade en falukorvsring och somnade tjugo över sju! En helt underbart, helt okej helg!
Madelene följde med hem till Norge på söndagen. Jag har jobbat måndag och tisdag, vi har koosat oss och igår drog jag och Hanna med Madde ut. Somnade kvart i sex i morse. Alla på samma ställe som tur var. Åkte taxi hem med trasiga strumpbyxor, utkletat smink och håret i ett enda sovruffs.

Jag -Fyfaaaan,  vad jag ÄLSKAR mitt liv!
Madde - Mmmm, jag med....
Jag - Men jag var seriös nu?
Madde - Jaha, de va inte ja..

(tycker nog att jag är snyggare dagen efter festen btw)
Jag kanske inte har värst mycket att hurra för. Men jag har underbara vänner, underbara arbetskamerater, underbar hund och ett underbart, helt okej liv! Jag älskar mitt liv för jag lever mitt eget som jag vill att mitt liv ska vara! Visst, jag har många önskemål för hur det kan se ut men just nu lever jag för stunden och njuter i fulla drag över att bara få rå om mig själv och Bella, bara få vara mig själv!
De andra ligger och sover så jag ska nog ta en promenix med Bellsan. Eller nä, det orkar ja inte. Men en rökpaus med Bellsan iallafall.  Jag vet att jag skulle försöka sluta i år, men året har bara börjat :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0