Fan för en dag!

Det blev inte någon värst lång och rask promenad med Bella i morse. Kom två km, lät henne springa av sig på åkern sen fick jag vända hem igen. Vred mig i smärtor och tårar hela eftermiddagen. Jag är inte den som tar smärtstillande rakt upp och ner utan det ska gå riktigt långt innan jag ska svälja en tablett. Men jag fick nog, jag vände upp och ner på hela rummet för att få tag i mina tunga smärtstillande. Sen kunde jag åka på jobb medans hjärnan flöt runt i sin egen gröt där inne.

Svälld som fasen



Men i morgon ska jag ta en tablett direkt jag vaknar för Fia har lovat att vi ska åka till gymmet! :)
Tungt ben, rygg och mag-pass! Tungt som attan innan man åker över gränsen!
Det ska bli fruktansvärt skönt, ska även svepa i mig en celsius innan så jag kan försöka mig på en löptur på bandet! Hoppas Hoppas!

I morgon ska vi kolla på ett femrums-hus! Hoppas vi får det, då ska alla äntligen få ett eget rum! Så kan man ha folk hemma utan att man trampar ner varandra!  Koselig da! =D


Träning och matinspiration ska nu sökas innan natten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0