Fredagsmys-taco och pilz

Läkarbesöket gick inget vidare. cystan är borta men jag har fortsatt lika ont... Så nu blir det remiss till tarm/infektionskliniken! Suck, att det aldrig kan va bra heller!!

Det blev en tung skogspromenad med Fias päron och hundarna när jag kom hem. De går tungt nu när jag är så stor.. :( I morgon ska ja gå upp i tid, slänga i mig en ripped fuel x5 och ta samma tur igen. Det är riktiga mördarbackar på den turen alltså! Också får det bli en tur ner i gymmet innan jag och Fia ska äta Mongolisk buffe! Gud vad gott!

Men idag är det fredag på Åsen och det betyder taco och en pils framför teven. Första fredagen på länge som jag inte är ut, det känns faktiskt väldigt välbehövligt! Längtar dock redan tillbaka till Norge men det är bara två dagar kvar nu, härliga dagar förhoppningsvis!




Ser förjävlig ut, därav bilden... Hihi, ha en bra, kul och mysig fredagkväll alla ni som ska ut eller myser! :)

Kommentarer
Postat av: Nico

Usch va tråkigt att det aldrig vill ge sig! :(

Krya på dig och hoppas det ordnar upp sig snart!!!

2012-01-29 @ 10:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0