Jessheims mästerkock!

Ett helt underbart gympass idag!

Pw 10 min
Löpning 15 min
Situps på Bosuboll 50x3
Latsdrag 15x3
Benböj 10x4
Och en 20a i solariumet!

Jag kommer förmodligen bli beroenda av Celsius om jag inte redan är det. Det är helt sjukt hur man kan få så himla mycket energi! Jag kan säga att jag skulle aldrig orka en halvtimme på löpbandet utan dom. Och jag klagar verkligen inte! =D






Väl hemma satte jag igång med matlagningen.
Älgfärsbiffar, mozzarella, turkisk yoghurt och stekt zuccis och paprika!
Förstår inte varför jag inte lagat mat oftare för jag är faktiskt kung på det! Enligt mina egna smaklökar då förstås! ;)

Nu ska jag ta med Bella in i duschen och tvätta av oss båda, gissar på att vi luktar ungefär lika illa :P
Sen är det natten för en tidig vakt i morgon igen. Gissar på antingen ingen sömn eller försover mig tre timmar:S

Den dagen, den sorgen! Natti folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0