Koosekväll fredag den 13e!

Jag har varit ute alldeles för mycket den senaste tiden så ikväll eftersom jag är ensam hemma bestämde jag mig för att ta det lugnt! Lagat lite mat, sett på lite film. Tagit promenad och haft det gott och fick mig en stor godispåse till nästa film, Sex and the City 2! Vet inte riktigt om jag har fötjänat detta men jag behövde det, ikväll är min slappkväll och jag ska koose mig genom den hela vägen! :)


Om jag behövde den där jäkla godispåsen vette fan, lie lätt ångest nu men gott var det!

Plöjer mig igenom träningsblogg efter träningssajt samtidigt som jag äter daim-snacks, dubbelmoral! :D

I morgon ska jag dra upp i ottan på en promenad, sen ska jag ta med Hanna på ett Zumba-pass innan jag ska bjuda henne på Egon, stackarn måste ju ha de lite lyx nu när hon är så pank! Är inte jag världens bästa vän så säg! :) En helg med bara oss!♥


Ha en fin och skön fredag den trettonde, för de har jag haft hittils!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0