Lediga dagar, så underbart

Det vart en dunerhärlig promenad med massa bus och gos i snön! Hjärtat ligger och sover gott på mina ben i detta nu ♥
Ätit min matlåda på biff och stekt zuccini oxå, det är en väldigt skön känsla i kroppen när man lever lite sundare! ;)






Nu ska vi koose oss i soffan tills det blir gymmet! Ska försöka dra med Hanna som sover till 13 och ligger och äter gelébjörnar, riskakor och iste. Skulle antagligen göra henne gott!
Ska även leta lite tatueringinspiration. Har ju bokat in en tatueringstid lagom till att jag åker till Sverige nästa gång, kanske är bra att veta vad man ska göra. Vem vet, ja kanske gör två?! Vet inte än men jag har en otrolig gaddningsabstinens nu så jag måste få det gjort! :D


Den jag har redan


Också kommer det kanske en koosepos ikväll och gosar lite!:)
 Älskar lediga dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0