Long time no see

Jag har haft fullt upp här med att njuta av livet, jobba, mysa, festa och umgås med älsklingar att jag helt glömt bort bloggen och träningen.. Eller helt glömt bort har jag väl inte. Jag har fortfarande tänkt på det men mått så jävla bra att jag inte har haft något behov av det, visst har jag saknat det men jag har bara lagt det åt sidan ett tag. Och nu kommer suget tillbaka när jag vaknar upp med feber!
Visst är det jobbigt när jag skriver om att jag mår så bra hela tiden?? :P



Så idag har jag varit hemma från jobbet och slappat. En liten uppfriskande promenad i solen och sen legat i sängen och läst nya BODY och fitness magazine! Fick ny motivation så jag drog med Hanna till gymet och lät henne slita lite. Körde själv lite biceps och mage och låg en 20a i solariumet. Ja vet att jag inte borde men jag tog en alvedon och tog det väldigt väldiiiigt lugnt. Så det gjorde nog inte så mycket, de spörs i morgon.

Och nu är det ännu mer motivation som gäller. Biggest Loser Sverige tillsammans med en tallrik broccolimos och tre skivr torsk! Jag har inte lagat mat på evigheter då jag bara har levt på proteinshakes och kvarg (och öl?)
Jag har sagt det förr och jag säger det igen, nu ska de bli ändring ;)




Har märkt att det är exakt 123 stycken läsare om dagen när jag inte skriver något, ungefär 300 när jag gör det. Undrar bara vilka de 123 läsarna som är inne varje dag är. Ni säger ju ingenting! :P 

Nu ska de kureras med film och glass!
Ha en fortsatt fin kväll allesammen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0