Love doesn't need handles - morgonpromenad!

Les mills motivationsord gillas skarpt! Love doesn't need any handles - så sant som det är sagt!
Därför drog jag i mig en kopp grönt te innan jag och Bellsan gick ut på en morgonpromenad i det fina vädret. Hon älskar verkligen snön den tjejen! ♥







Så nu har jag tryckt i mig en tallrik havregrynsgröt med några skopor proteinpulver - Namnamn!
Ska slänga mig i duschen innan veckans sista jobbpass före jag drar till Svedala i fyra dagar. Är inte så värst sugen på det egentligen men jag måste verkligen till doktorn nu sen fixa massa pappersarbete! Ska bli skönt att vara ledig i några dagar, bara ta det lugnt och vara ute i snön med hundarna!♥ 




Camillla tänkte beställa hem några nya fettförbrännare/prestationshöjare/uppiggande (kalla de va ni vill) nu i veckan och frågade om jag också ville ha. Stacker 4. Det verkar på recensionerna som om det är bra och man verkligen får en kick av dom. 4 av 5 stjärnor! Så efter operationen ska jag nog börja ta dom, se om dom funkar. Sammen med Celsiusen. Hohooo, rattibangbang, hej här kommer det att gå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0