Något är ju bättre än inget!

I morse gick jag upp 04.20 för att gå ut på en powerwalk med Bellsan innan jobbet. Har för dåligt samvete för både min kropp och min hund efter denna veckan så det var bara att masa sig upp. Dock blev det ingen PW utan en halvtimmes bus och lek i snön på åkern utanför. I djup snö så lite träning blev det iaf, det kändes i vaderna kan jag lova! Sen vart det nio timmars jobb och i morse packade jag väskan med träningsgrejer och tvingade mig själv iväg till gymmet efter jobbet. Åh, vad skönt det var. Jag träffade min PT och massor av folk från jobbet så det blev lite socialt också! Så jag körde igenom hela kroppen innan jag åkte hem och stekte lite lax. Jag har så fruktansvärt ont i cystan idag så det vart inte så effektivt som jag hade hoppats på men lite är ju bättre än inget! Men motivationen tryter ett par hack när man vet vad man ätit och när man börjar se att lovehandelsen börjar få tillbaka sin äckliga form igen. Usch 


Jag längtar  tills dendär operationen är över och man får börja ta i ordentligt igen! Men ändå inte, usch vad rädd jag är..



Googlar lite thinspo och träningsinspiration innan jag somnar, i morgon är det tidigt jobb igen..! Bara en dag kvar sen är det tvådagar ledigt till julfesten, gleder meg :D









Nomnomnom att se ut så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0