Nya livet - Ingen återvändo!

Ja, vi åt på Mongoliskt på lördagen, ja vi gick ut på lördagen, ja vi delade på en nachotallrik på krogen på lördagen, ja vi åkte till McDonalds efter krogen. Förstå panikkänslan söndag morgon?!

Igår åkte vi tillbaka till Norge äntligen. Köpte alla cigg och allt som jag var tvungen att ha med till Norgefolket och sen spenderade jag resten på bara nyttigt. Zucchini, kvarg, paprika, keso, turkisk youghurt osv osv. Det enda lite mindre nyttiga jag köpte var en korv risgrynsgröt och nu har jag kvar 9 kronor på mitt kort tills den 6e så jag har liksom inget annat val än att äta bra! Hhihi!

Jag har precis jobbat en tidig vakt. 5.15 - 12.00. Och ni vet ju vad de betyder, ingen sömn överhuvudtaget. Och idag ska jag träna banne mig! Men känner att orken är inte riktigt på topp. Så jag har precis slängt i mig en tallrik med Keso och tonfisk med lite majonäs nu innan min och Bellas powernap. Det är 13 grader inne i huset så vi ligger och snossar under täcket och kollar på Äntligen Hemma!

Sen ska det kastas i Celsius, upp på löpbandet och sist men inte minst, KÖTTA VIKTER!
Im, back and you know it! ;)


Och förhoppningsvis kommer Nicklas sen med nya BODY! Det kan inte bli så mycket bättre måndag än såhär! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0