Sverige, aldrig någon vila..

Guuud, vad magen värker idag! Står rätt ut gör den också. börjar bli lite lätt orolig :/ Får svar i morgon.

Eftersom vi inte har någon tvättmaskin i Norge så tog jag med två stoooora kassar med tvätt som jag har tillbringat morgonen med. Nu är det bara sista som ligger i tumlaren så är en uppgift klar. 765486 to go!
Det är banne mig ingen vila när man kommer till Sverige, antingen ska man tvätta, handla, åka kors och tvärs över hela sverige för att hälsa på folk, doktorn, tandläkaren, banken, pappersarbete m.m. Ska göra det mesta möjliga denna gången så ja slipper nästa gång :)

Tar en liten break och drar på mig jaktkläderna, tar med mig hundarna, traskar genom skogen och hälsar på pappa! Eftersom jag inte kommer att åka hem alls lika mycket så får man ju passa på när man äntligen har tid! Men det blir inte mycket än en promenad (well, en jobbig sådan) eftersom jag har sån grym träningsvärk i mage, rygg och rumpa! Jisses! Jag har funnit min nya rumpövning! Gillas! :) 
Jag hade tänkt att gå ner i källaren och lyfta
lite på lillebrors gym annars men icke, får bli lite lätt i morgon ;)
Vi fick huset förresten! Flyttar in första mars! Hela min dag lystes upp när de ringde och berättade! Har redan börjat fantisera om mitt nya hem. Eget rum, dörr. Och alla sena sommarkvällar på vår fina veranda med grillen på max! Underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0