Träningssug på kvällkvisten

Har kommit på mig själv att jag tar röktillfällena till vara. Står i stjärnan, gör utfallsteg, små lätta benböj. Då mår man mycket bättre har ja märkt! Haha, fick ett jäkla träningssug såhär på kvällkvisten efter tacos, öl och The voice Sverige. Brukar inte titta så mycket på sånna program men blev jäkla taggad när de sjöng Dead Ringer For Love med Meatloaf och Cheer! Det är nog riktig musik som fattas i mitt liv just nu, för jäklar vilken energi jag fick av det! Så i morgon kör vi, jag, Hanna och Fia går på rocknight i morgon. Lack, nit och klack så är kvällen räddad! :D

Behöver jag fortfarande tala om för er att jag älskar mitt liv? ;D
Ungefär något sånthär, kanske dra ner lite på sminket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0