Träningsvärk av celsius

Det blev lite mer sömn än vad det var tänkt (dock behövs det mer) jag vaknade inte av mina alarm så det blev ingen tidig morgoncardio. Så nu när klockan är snart 14 (!) så sveper jag en celsius och drar med Fisen och Bella på en skogspromenad i snöfluffset. Riktigt kallt idag men skapligt fint väder ändå. Nästa helg ska ja hämta mina täckbyxor bannemig!!
Det är så jäkla underbart att ha tvådagarsledigt så herregud!


Lite lätt sliten och trött



Och jag hade rätt. Idag förbannar vi oss över våra onda och värkande ben! Men på något sätt gillar jag det, älskar smärtan och känslan när man riktig känner vad man har gjort! Men det kanske inte är så kul när det är i precis hela kroppen? ;) Men vad gör det om 100 år? Den kicken jag fick av celsiusen igår peppar mig att åka till gymmet och springa sen! Klarar inte springa ute nu när det är så kallt!

Ha en fortsatt fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0