Ut i dimman, vilken skräll

Vilken dag! Jag har alltid en tendens att somna vid femtiden på morgonkvisten för att sedan vakna vid 12 halv ett! Hela dagen går ju till spillo! Men men, knäppte en celsius direkt jag steg upp och sen vart det en rask promenad på 30 minuter innan jag och Hanna drog in till Jessheim och shoppade och jag bjöd henne på finmiddag! Någon Zumba blev det då inte efterom vi givetvis ska ut ikväll. Vilken skräll va? Så nu ligger vi och koosar oss i soffan med ett vinglas, några cigg och glor på Grease innan vi ska göra oss i ordning och pynta oss.
- Så pen och sexy du hva idag, Emma! Har du pynta deg?
- Vadå pynta, tror du jag är en jävla gran eller!?
Även fast jag vart här i snart 8 månader har jag inte riktigt begrepp över alla norska ord! :P

Så vi ses väl i dimman ikväll? Ida körer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0