Ågrendag!



Igår var det min tur att bli wasted. Den där jäkla David som har introducerat mig för fishermans friend-shotsen. Sjukligt goda och sjukligt farliga. Jag som inte kan shota överhuvudtaget dricker dedär små jäklarna som saft! Vilket resulterade i att Omar, Darmin och Hanna sprang runt en timme och letade efter mig. Och när de väl fann mig fick de dras med mina aggroproblem. ÄCKLIGA POLACKJÄVLAR!! Jag SKA ha hamburgare, NEEEEEJ!  Hahah!

Och Idag har varit en ågrendag utan dess like. Inte nog med att jag har gått och berättat för folk något som jag verkligen inte får säga, inte nog med att jag somnade på toaletten, idag har mitt kostintag bestått av McDonalds, godis och chipsÅgren, jotack! Fyfan, jag längtar tills jag blir 30, då det inte är lika kul att gå ut varje helg så man ska bli så bakis och ha ett sötsug utan dess like!


Men idag kommer min Bella tillbaka till Norgeland! Det får bli en riktig promenad med fröken innan det är dags att knyta sig, i morgon börjar ju allvaret... Uhuhuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0