Crawings efter daimchoklad!

Vet inte vad det är med mig riktigt. Ända sen i söndags har jag ätit godis varje dag och mer mat än vad jag brukar äta. Nått är fel, jag brukar äta högst ett mål om dagen om ens det, (annars är det bara protteshakes, kvarg och tonfisk) Nu är jag konstant hungrig och smiter iväg och köper korv, pommes och godis. Och brösten ömmar så fort de gungar lite..Och cystan i magen sprängs snart känns de som. Får se vad dom säger hos fabro doktorn till veckan, blir bara mer och mer nervös. Snart är det ju operation..

Och ångesten stiger mer och mer för det jag äter, och jag är alldeles för trött för att orka röra på mig. Jag däckar i soffan direkt jag kommer hem från jobbet, stackars Bella. Igår bestämde jag mig dock för att löpa hem, men mina benhinnor och hålfötter pallade bara de första femhundra metrarna. Vilken skräll va? Men det blev en 45 minuters powerwalk iaf :D Får försöka göra samma i morgon om det inte är för kallt :) Tuttarna ska ju sluta dö oxå :S






Nu ska ja dö en sväng i soffan så jag orkar upp i ottan. Hoppas jag orkar upp på en promenad, mest för Bellas skull.. KAn nog vara världens sämsta matte just nu! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0