Bra dag med inspiration!

Mycket bra dag idag! Jobb från 5.30 - 15 sen drog jag med Fia till gymmet och jag pumpa fan ur henne. (och mig själv, vi kommer nog förbanna oss båda två i morgon) Vi åkte direkt efter jobbet då det brukar bli att man lägger sig på soffan i "5 minuter" när man kommer hem. Men bara att de 5 minuterna brukar bli att man slumrar sisådär 2 timmar.

Idag kände jag verkligen att Celsiusen verkar! Jag hann springa på bandet i fem minuter innan energin sprutade lös i benen! Synd bara att jag har så jäkla ont i tuttarna, annars hade jag sprungit mer än vad jag gjorde! Men de verkar sannerligen! :)




Och jag måste nog vara världens bästa PT till Fia.

-Kom igen nu, Fia! Gör du 3x20 så bjuder jag dig på räkor!
-Men jag orkar inte!
-DU ORKAR VISST! (höjd röst)
-Näääe, de gör ont!
-Du, jag ska äta räkor själv ikväll, jag ska mumsa som fan precis framför näsan på dig!

Klarade hon det? Klart hon gjorde! Hon är mör i precis hela kroppen men hon klarade det! :)
Så nu är vi nyduschade och har precis ätit ett kilo räkor med vitlöksbröd. Med gott samvete!



I morgon är jag äntligen ledig och jag ska få låna Fias bil hela dagen. Så det blir någon morgonpromenad med Bellsan i det förhoppningsvis fina vädret och sen en tur till gymmet med Hanna. Mest för att hon ska få träna lite, jag kan nog knappt ta mig ur sängen i morgon om jag känner min kropp rätt. Men jag gillart! :D



P!nk, min absolut första stora inspirationskälla inom träningen, GUD SÅ SNYGG!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0