Säger upp mig från magen - livrädd!

Skogsturen till pappa var underbar. Kände nästan ingenting i magen och traskade på så bra det gick. Det var så skönt att få sitta och prata av sig lite med pappsen. Dock började magen spänna sig och värka så jag fick ringa efter Pappa P så han fick komma och hämta mig och doggarna. Det blev en tung promenad på ca en halvtimme iallafall, inte dåligt det för att vara i mitt tillstånd!
Uuuäääk, mår illa när jag ser att magen bara växer och växer, kan inte ens dra in den längre. Här med säger jag upp mig från min mage, jag hittar en annan mage. Jag tänker inte ta denhär skiten mer...

Gissar på att jag kommer få en sjukskrivning igen, och då får jag stanna i Sverige tills dom gör dendär förbeenade operationen, hoppas det blir på måndag så jag får åka tillbaka till Norge så fort som möjligt!
Visst, det är ganska så underbart att komma "hemöver" till Svedala, få gå i skogen, va ute med alla hundarna och stå och gosa med hästarna och höra på det goa ljudet från när dom tuggar sitt hö. Men Norge är mitt hem nu, det är det jag trivs bäst! ;D
Jag och lillebror har haft myskväll med filmmys! ♥
Bävar mig för i morgon, jag är griserädd men jag måste få dethär överstökat nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0