Börja hårt, avsluta hårdare

Ja, ni har rätt. Det är enklare att trycka i sig en pizza istället för att springa på löpbandet. Det är enklare att säga "jag skiter i dethär, jag ger upp" än att säga "nu jävlar, jag klarar av dethär!" Så vet ni vad? Jag tänker inte sitta här och berätta för er dag efter dag att ni klarar av det, om ni inte tror på det själva. För isåfall kommer ni inte klara det. Det är dagens sanning.  Ni behöver göra detta för er egen skull, men om ni inte vill det tillräckligt mycket, kommer ni banne mig inte uppnå det heller. Så ta den enkla vägen ut, fortsätt att vara osund, fortsätt gå upp i vikt. Ni kommer väl ändå inte inse att det är ni själva som skadas av det.
Jag säger inte att det kommer bli lätt, men jag säger att det kommer vara värt det!

Get fit or die trying!




Yesbox,
jag hade ett jävla underbart, härligt svettdrypande pass på gymmet ikväll. Märks det?:P
Träffade Goa Anna som frågade om jag kunde hjälpa henne att träna. OM jag gjorde!
Jag körde stenhårda intervaller på bandet en halvtimme sen köttade vi igenom hela kroppen, stackars Anna. Hon kommer beklaga sig över sin onda kropp i flera dagar nu. Och vi som ska på spinning i morgon. Moahahha. Jag är inne i ett flow nu med min träning, och jag älskar det!

"Börja hårt, avsluta hårdare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0