Stressar ner - Sommaren kom och ta mig


Jag tror jag börjar blir friskare i magen. Har absolut inte lika ont och varför vet jag inte, läkarna har ju inte gjort något annat än att säga åt mig att stressa ner och äta bättre så skulle även magen bli bättre. Vet inte om jag har gjort varken det ena eller det andra sådär helhjärtat men jag är ju bättre iallafall, och det är ju det som är huvudsaken! :)

Nu är jag ledig i två dagar och det ska spenderas med sömn, goss och träning, inget annat! Låter inte det som att stressa ner?? ;) Kroppen har äntligen börjat sammarbeta, minskar i omfång och musklerna har börjat jobba igen. Ibland är det bra att inte ha några pangar att köpa gott för! Jag ska försöka snabba på min sockeravvänjning nu innan vi får lönen, annars kan det bli tufft att hålla sig i schack. Har jag nämnt att jag har förmodligen Sveriges (och norges) sämsta självdiciplin!?



Jag har en hund som står och tittar ut genom fönstret och piper så jag ska väl hälla i mig det sista av Celsiusen och dra på mig täckbyxorna och ut i skogen. Det är -7 ute och 13 inne(!) Är så jäkla trött på vintern så jag kan spy på den! Låg och fantiserade om till sommaren när vi har nya huset. Gå ut på den solvarma balkongen i shorts och bikiniöverdel och ta en cigg samtidigt som musiken ekar! Men för att jag ska kunna gå i bikini så ska här jobbas!



Några centimeter sedan


Pain is tmporary, glory is forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0