Vaknar upp med träningsvärk!

Herrejesus! Det kändes att jag inte har tränat sen i början av december när jag vaknade i morse..! Det värker i hela kroppen. Okej, jag körde lite mer än bara mage och biceps. Axlar, ben, rumpa och rygg. Å herregud säger jag bara.. Men som jag sa, det ska bli ändring. Direkt jag vaknade gick jag upp i köket och knäppte en Celsius som jag nu sitter och slörprar på till The proposal!
Snön vräker ner ute så det blir att klä sig varmt sen. Hatar att gå i snöblåsten men har jag sagt att jag ska så ska jag!

Så först lite bloggläsandes, ni vet väl mina inspirationskällor? ;) Och sen ut och knata så fötterna blöder! :D

HA en bra dag allihop! De ska ja försöka ha..



Jag kan nog vara den vandrande BetterBodies-reklamdockan!
Jag älskar deras kläder! Så mycket att jag faktiskt beställde ett par till sånna svindyra byxor. Så nu har jag ett par svarta och ett par grå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0