30e Juli!?

Ja, jäklar vad tiden går fort.. Snart är det vinter igen! Höhö :P 

Frukostgröten ligger i magen och försöker smälta med ca 2 dl linfrön (Råkade tappa paketet) Bajsa, magen BAJSA! Och jag sitter och smuttar på en tekopp i väntan på att klokan ska gå så jag kan gå till jobbet. Solen skiner som satan så idag blir det nog inga problem alls med att gå de ca 12 km till jobbet. Enda minuset är ju att det är asfalt hela vägen  (BENHINNORNA!) Men å andra sidan kan man ju inte ligga plus jämt! :)
 
 
 

Humöret är bättre idag vilket kanske märks. Sitter just i detta nu och försöker komma in på direktflygs hemsida och boka flyg hem till Karlstad lagom till SM. Eftersom jag inte har någon bil? Och buss är inget att tänka på med ca fyra matkassar på vägen hem! Det är tämle tomt på min hylla i kylen nu!

Nä, svep koppa, dags att knata! Jobb 8½ timme sen knata hem igen. Mja, varför inte?

CIAO!!!! :D
 
 
 
Ytterligare en inspirationskälla! Elin! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0