Athletic Fitness SM!!


Jag har ju som bekant inga träningsintresserade vänner som vill gå på Sm i fitness med mig. Och då kom jag på de! Jörgen! Jörgen på elevhemmet! Klart att han ville gå! Och ingen var gladare än mig, på de sista tre flygen på ca 2,8 ton var stod Sigurdsson och dansade med bagen!!!! :D

11 Augusti är det dags att bege sig till universitetet i Karlstad och kolla på 100% REN FITNESS! Fan så kul! 
Och en hel del av mina största inspirationskällor som Michaela Agustusson, Desirée Ohlsson, AnnaMaria Lacatus m.fl kommer dit plus att det kommer säkert vara sjukt bra erbjudande på produkter! Åh lycklig tjej!
Tack Jörgen!


Idag vräker regnet ner, men de gör inget för jag är glad! :) Frukosten är intagen och jag och mina Memilar ligger i soffan och kollar på ACDC-konsert! Snart dags för 9 timmars jobb igen! Efter det är det ett femtimmars pass kvar åsså frihelg med innehåll av mycket träning! :)

Kommentarer
Postat av: Micha

Då syns vi där!! :D

2012-07-12 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0