Dagarna går, bloggen består, träning utestår

Tjohej vad dagarna går. Här i Norge drog fellesferien igång i måndags. Dvs mycke bag, ingen vila, hetta och varken behov eller ork till träning! Man är helt slut efter en dag där kan jag lova! Därför har det inte blivit någon träning sen i söndags. Jag och Madde tog en powerwalk runt sjön på 50 minuter, det är det enda jag har orkat med i dag, annars har det bara vart en slappis dag liggandes i stekandes hetta, kastat in en tvättmaskin då och då, solat lite till, hängt lite tvätt osv :) 

Nu ska det sättas i en färgburk i huvudet sen kommer min Memil hem efter jobbet. I morgon är det dags att bege sig till Dalarna med han Fia, Johan och David för att se på Foggerty! Dom har spått 24 grader sol. Kan väl inte bli så mycket bättre? Ett härligt gäng, bra musik, sommarvärme och shorts! ;) 
 
Återkommer till Norgelandet på söndag då det ska jobbas igen. Woaaaah, söndag kväll. Värsta passet på hela veckan! Men men money is money! 
 
 
 
Btw så blir det inge tävlan i ahlströmer 2013. Har inte stödet runt om mig som jag behöver för att genomföra allt. Trist, in i helvete trist. Men någon dag kanske jag blir stark på egen hand. Kan ta komplimanger, kan vara nöjd, kan vara stolt över mina framsteg utan att någon måste slå in dom i huvudet på mig? Någon dag kanske, men inte nu, inte själv!
 
 
Men åh vad kul det hade vart!
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Fasen också, jag hade ju sett fram emot att få se dig på ahlströmmer. Men allt går bara man vill själv vet du :) Ta hand om dig!

2012-07-10 @ 09:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0