Foggerty och illamående.

Foggerty var awesome. Lite besviken på låtvalen han gjorde men de va grymt att ha sett han iallafall. Jag och Svågern skålade på All In och All In blev det. Hade faktiskt en helt okej bra kväll med mina vänner och kärlek!
 
 
 
 
 
Vi kom tillbaka till Norge på söndagen så jag och Fia fick jobba lite. Med betoning på lite. Jag fick gå hem sjuk efter fyra timmar pga att jag kallsvettades, skakade och mådde otrooooligt illa! Det var bättre igår men idag gick jag upp med Memil när han skulle jobba. Tanken var att jag skulle åka med honom halva vägen till jobbet och gå tillbaka hem igen. Men jag fick knappt i mig frukosten då det kändes som om den skulle komma upp lika fort. Så det fick bli hemma i soffan, satte på en skiva av McLeods och bara ligga och få snyfta och skratta om vartannat. Älskar serien! I morgon vankas det jobb igen och jag hoppas innerligt att jag mår bättre då! 
 
Men jag ska ta tag i detta idag, minst en promenad ska avverkas. Lite hemma styrka oxå i form av utfall och crunches på alla de sätt! Allt för längesen musklerna fick känna på lite nu.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0