Hell of a workout!

Jag måste verkligen till en läkare snart. Det gör alldeles för ont i magen för att ha ont varje dag. Det funkar inte, jag börjar bli lite orolig att det är något allvarligt?
Jag låg och grät här i soffan (oj, självömkan) innan jag åkte till gymmet. Det gör så jävla ont i bland! Och i ren ilska torkade jag tårarna och slängde mig på cykeln och trampade iväg.

Och det måste stämma dedär när dom säger att bara en timme utan ciggaretter ger en bättre flås. Jag stod i 45 minuter på löpbandet och sprang Emma-intervaller. Dvs springer tills man helt enkelt inte orkar mer - vilar och sen springer igen.. Men denhär gången slutade jag inte för att jag höll på att dö av andning utan för att jag fick håll av allt vatten. Men hallå, jag som aldrig har kunnat springa, sprang mig uttråkad! Lätt och smidigt gick det! Jättestolt och imponerad av mig själv. Så jag glömde nästan bort magontet en stund! :) 
 
 

Körde slut på armar, axlar och magen idag så i morgon kommer jag nog känna av hela kroppen. Hoppas jag! =)
Och nog för att jag kanske är kung på pannkakor men jesus i min laxsallad!
 
 
Kruksallad
Körsbärstomater
Gurka
Rödlök
Lite vildris
Mozzarella
Olivolja
Balsamvinäger
Lax
Och liite liite honungsmelon
 
Jädraranåda, det är så smaklökarna dansar tango

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0