Juli den 25e levererar

Tänk att få ta cykeln i kortbrallor i eftermiddagssolen, åka en lugn tur till gymet, köra skiten ur ben, rumpa, mage och lite lite axlar (mest för att dom ska få aktiveras) Och sen få sätta sig på cykeln igen svettig, nöjd och lycklig och trampa hemåt i endast linne och kortbrallor i årets varmaste kvällssol! Vilken jäkla känsla! Jag behövde det lyckoruset känner jag. Huset för mig själv, ett bra gympass, bara benoch en ljumen sommarkväll? 
 
Det är nu man ska ha en skål med jordgubbar och mjölk, sitta ute på terrasen och bara njuta och vad kär! Oj vad filosofisk hon blir, Sigurdsson!

Men ack vad jag bedrog mig! Jag skulle ha vart i säng för en timme sen! INTE KUL ALLS att gå och lägga sig medans det fortfarande är sol! Det är ju inte många dagar om året liksom! 
 

På tal om sol, nästa vecka bokar vi resa, jag och Fia. Hawaii i December. HALLLÅÅÅÅÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0